Հաճախորդի հիմնական էջը բացելու համար օգտվում ենք Receive order բաժնից։ Նույնականացումը կատարվում է հիմնական User-ի կամ ստացողի ARM code-երով, գրանցված հեռախոսահամարով։ Նույն հեռախոսահամարով մի քանի օգտահաշիվ ունենալու պարագայում, հեռախոսահամարով փնտրելիս կտեսնենք բոլոր գրանցված էջերը, որը բացվում է "Անուն ազգանուն կամ ARM code" դաշտում։
Անհրաժեշտ է ուշադրություն դարձնել "Անձնագիր" դաշտին, որի բացակայության պարագայում այն նշվում է կարմիրով։
Անմիջապես ներքևում տեսնում ենք
օգտատիրոջ հաշիվը
օգտագործման ենթակա բոնուսները
հաշվին առկա գումարի չափը
հաճախորդի հաշվին առկա պարտքը
"Գումար" դաշտում տեսնում ենք "Հայաստանում է" կարգավիճակում առաքանիների համար ենթակա վճարման չափը։ Այնուհետև տեսանելի են "Հայաստանում է" կարգավիճակում առաքանիները, որոնցից յուրաքանչյուրի կարգավիճակը նշվում է Orderstatus բաժնում։
1
Ready
Պատրաստ է ստացման համար
2
Not ready
Պատրաստ չէ ստացման համար
3
ONEX ready
Պատրաստ է ստացման - եթե առաքանին պատրաստ է ստացման համար լոքերում
4
ONEX not ready
Պատվերն ընդունված է - դեռ պատրաստ չէ ստացման լոքերում, իսկ ավելի հստակ կարգավիճակը տեսնելու համար օգտվում ենք locker admin-ից (link locker admin)
Գործարքների պատմությությունը տեսնելու համար առավել հարմար է օգտվել Main Profile-ից, "balance" կոճակին սեղմելով կբացվի հիմնական ադմինում տվյալ էջը։ Օրինակը տեսնելու համար սեղմել այստեղ (link to main profile text):
"Ցուցադրել In USA և In my way պատվերները" - Տեսնում ենք արտասահմանյան պահեստում և ճանապարհին բոլոր առաքանիները: Հաջորդական բացվում են վերջին 40 ստացված պատվերները, բոլոր ստացված պատվերները և արտահանման առաքանիները։