Երբ հաճախորդին ուղղորդում ենք կամ տեղեկություն տալիս իր անձնական էջից օգտվելու մասին
Երբ հաճաորդը դիմում է իր գրանցած տվյալներում որևէ փոփոխություն անել, որն իրեն հասանելի չէ, օրինակ հեռախոսահամարը կամ անունը փոխել
Երբ հաճախորդը դիմում է ստացման վայր փոխել, որն ինքն այդ պահին փոփոխել չի կարող տարբեր պատճառներով
Սպասվող պատվեր ավելացնելու մասին տեղեկություն տրամադրելիս
Երբ Օնէքսում գրանցվելը թերի է մնացել, ու կապ ենք հաստատում ավարտելու համար
Երբ Ամազոնում գրանցվելիս խնդիր է առաջանում
Երբ իրավ-ֆիզ անձերի փոփոխություն Է լինում բեռների համար
Երբ դիմեն ու ասեն, որ իրենց IP-ն բլոկավորված ա ու Օնէքսի էջ մուտք գործել չեն կարողանում
Երբ հաճախորդը դիմում է ստացող փոխել որևէ պատվերի համար
Երբ հաճախորդից անձնագրային տվյալներ ենք ճշտում
Երբ դիմում են, որպեսզի մեր կողմից սպասվող պատվեր ավելացվի
Երբ տեղեկություն է տրամադրվում մեր կողմից ներդրված նոր անվտանգության ստուգման վերաբերյալ
Օնէքսի վեբ կայքում գրանցվելու հարցում օգնելու դեպքում
Երբ որևէ կայքում գրանցվելիս խնդիր է առաջանում
Երբ ֆիզ-իրավ անձերի փոփոխություն Է լինում բեռների համար
Ladesk Tags / Service Information
B2B ծառայությամբ գնված կամ մաքսազերծված առաքանու մասին տեղեկութուն տրամադրելիս
Կազմակերպությունները որ զանգում են ընդհանուր պայմաններին են ուզում ծանոթանան իրավաբանական անձանց համար ոնցա լինում մաքսազերծման ընթացքը կամ որ ապրանքի համար հաշիվա դուրս գրվում իրանց
Երբ ուղարկում են մաքսավճարի վճարման կտրոն/ քաղվածք կամ հանում ենք մաքսավճարը։
Տվյալ ծառայության մասին տեղեկություն տրամադրելիս
Գերծավալային քաշի մասին տեղեկություն տրամադրելիս
B2B ծառայության մասին տեղեկություն տրամադրելիս
Երբ կազմակերպությունները իրենց պատվերի մասին են ուզւոմ տեղեկություն ստանալ, արդյոք ժամանումը երբ է սպասվում, մաքսային մուտք եղել է, թե ոչ և այլն
Նյու Յորքի ծառայության մասին տեղեկություն տրամադրելոիս
Օնէքսի բեռնափոխադրման արժեքով նվեր-քարտերի մասին տեղեկություն տրամադրելիս
Երբ տեղեկություն է տրվում Օնէքսի սերվիս ակադեմիայի մասին
Գլոբբինգից եկած հաճախորդի հետ խոսելիս
Ladesk Tags / Feedback & Offers
Երբ հաճախորդը ֆիդբեք է թողնում սպասարկման բաժնի աշխատանքի կամ աշխատակցի մասին
Երբ հաճախորդը ֆիդբեք է թողնում ընկերության մասին
Երբ հաճախորդին ուղղորդում ենք, որ կարծիք թողնի տվյալ հարթակներում
Երբ առաջարկում են նոր տարածք կամ վայր գրասենյակ բացելու համար
Երբ առաջարկում են որևէ երկրում պահեստ բացել
Ladesk Tags / Issues in Armenia
Երբ հարցնում են, թե որքան կարող է առաքանին պահվել հայաստանյան պահեստում
Երբ պատվերը դատարկ է ժամանել, և այդ մասին տեղեկացնում ենք հաճախորդին
ՀՀ հասած պատվերի կորստի դեպքում
Երբ տվյալ հարցի կամ խնդրի մասին արդեն խոսել եք, ու այլ զանգ կամ չաթ ունեք, ասյ թեգն ենքն դնում, որ տվյալ խնդիրը արհեսականորեն շատ չերևա րիփորթում
ՀՀ ժամանած անանուն պատվերի դեպքում
Հայաստանյան պահետների կողմից պատվերի հետ առաջացած որևէ խնդրի դեպքում
ՀՀ-ում տպված լեյբլի սխալ լինելու կամ այլ խնդրի պարագայում