Թրեյնինգների մասին
Սպասարկման բաժնում աշխատանքի անցնելիս հարցազրուցային փուլերը հաջողությամբ անցած թեկնածուներն անցնում են երկշաբաթյա թրեյնինգներ, որի ընթացքում մանրամասն ինֆորմացիա են ստանում Օնէքս ընկերության, մշակույթի, Օնէքսի կողմից տրամադրվող հիմնական ծառայությունների, սպասարկման բաժնում օգտագործվող CRM համակարգերի, ընդունված սպասարկման նորմերի վերաբերյալ։
2-րդ շաբաթում մենթորների հետ հաճախորդների իրական քեյսերի վերաբերյալ աշխատանքն օգնում է պրակտիկ օգտագործել ստացած գիտելիքներն ու էլ ավելի հիմնային պատկերացում կազմել սպասարկման թիմում աշխատանքի վերաբերյալ։
Թրեյնինգների փուլը հաջողությամբ անցած մասնակիցները միանում են Օնէքս թիմին, սակայն թրեյնիգներն ու անհատական ուղորդումները շարունակվում են նաև աշխատանքի անցնելուց հետո՝ ապահովելով աշխատակցի հմտությունների անընդհատ զարգացումը։